Στο πλαίσιο της αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας, (άξονας 5: σχέσεις σχολείου-οικογένειας), και μετά από πρόσκληση της κυρίας Μαυροματίδου Χαράς και των κυρίων Λούγαρη Βασιλείου  και Παπακωνσταντίνου Αποστόλη, στην ψυχολόγο του σχολείου μας, κυρία Ελευθερία Παπαδάκη, MEd, MsC, πραγματοποιήθηκε δίωρη ενημέρωση (21/2  &  20/3), στο τμήμα Γ4, σχετικά με τη διαχείριση του άγχους για τις Πανελλήνιες Εξετάσεις, ξεκινώντας με μια γενική εισαγωγή στις έννοιες του άγχους και του στρες, καθώς και στην αναγνώριση των συμπτωμάτων τους. Στη συνέχεια, η συζήτηση εστιάστηκε σε τεχνικές χαλάρωσης που μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση του άγχους, όπως είναι η διαφραγματική αναπνοή, η προοδευτική νευρομυϊκή χαλάρωση και η νοερή απεικόνιση. Κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης, δόθηκε έμφαση στη σωστή εφαρμογή αυτών των τεχνικών και στην κατάλληλη ενσωμάτωσή τους στην καθημερινή πρακτική για τη διαχείριση του άγχους. Ο σκοπός της ενημέρωσης ήταν να παρέχει στους μαθητές εργαλεία και δεξιότητες που θα τους βοηθήσουν να αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά το άγχος και το στρες κατά τη διάρκεια των εξετάσεων.

Τα παιδιά έδειξαν ενδιαφέρον για το θέμα και διάθεση για συμμετοχή στη διαδραστική συζήτηση που έλαβε χώρα, εξέφρασαν προβληματισμούς, απορίες και αντάλλαξαν εμπειρίες.

Επιλογές